În fiecare an descoperim noi schimbări în platformele mari. Multe se schimbă în mod substanțial, altele însă doar își actualizează condițiile de performanță. Noi trebuie să fim mereu…informați.
WEBSITE
Ajută mult să ai un Facebook al afacerii tale mai mici sau mai mari, însă trebuie să te gândești serios și la un website care să-ți definească afacerea. Acesta ți-l definește și în fața lui Google, iar apoi Google va ști să-l prezinte potențialilor clienți. De exemplu, atunci când un potențial client va căuta pe Google ceva de genul “cauciucuri second hand constanta”, firma ta s-ar putea să fie prima relevantă din topul căutărilor. Apropo, primul rezultat relevant din Google la această căutare este un website făcut de către noi, Binario.
ALEGE UN NUME BUN PENTRU DOMENIU
Poți lăsa pe mâna unor marketeri treaba asta, însă afacerea este a ta și doar tu vei cunoaște ce te reprezintă mai bine. Dacă ai o croitorie, ajută mult să te numesti “croitorieconstanta.ro” (din nou, un alt website realizat de noi), iar asta s-ar putea să te urce pe prima pagină Google în mod rapid la căutarea “croitorie constanta”, însă nu este obligatoriu să faci asta. Atâta timp cât afacerea ta este una buna și serioasă și atâta timp cât website-ul este bine structurat și corect realizat, poți să te numești și “Ac și Ață SRL” și să ai mare succes. Deci, numele domeniului tău trebuie să fie în primul rând reprezentativ pentru brand-ul tău și pentru obiectul de lucru și de asemenea să fie unul ușor de rostit verbal și ușor de înțeles pentru a putea fi tastat rapid într-un search bar pe laptop sau telefon.
ALEGE CUVINTE CHEIE BUNE
Cei ce îți vor construi website-ul vor implementa de asemenea câteva cuvinte cheie definitorii. Aici poți să ajuți și tu mult. Un cuvânt cheie scurt poate fi ok, un cuvânt cheie elaborat poate conține fraze cu două sau trei cuvinte care obțin un volum decent de căutare, un cuvânt cheie complex poate fi format din fraze lungi, mai specifice.
Adică dacă vinzi materiale de construcții în Iași, ai putea opta pentru setul “materiale constructii iasi”, însă dacă ai o competiție mare, s-ar putea să te pierzi printre rezultate. Poate vinzi ieftin plasă de gard așa că poți folosi exact asta în cuvintele cheie: “plasa gard ieftina iasi”. Mai complex, mai specific, ajută mult! Consultându-te cu echipa din agenția de marketing online, veți găsi mix-ul bun, iar ei vor ști mai departe unde și cum să implementeze aceste date.
AFLĂ CE FACE CONCURENȚA
Scos din manualele de Economie se află și acest sfat: află ce face concurența ta. Ei – ceilalți – cum se promovează? În ce medii și cum? Ce fac diferit și ce fac asemănător? O mică analiză ajută enorm. ÎNSĂ, dacă vrei să deschizi o mică shawormerie și vrei ca Agenția ta de Marketing să te transforme peste noapte în McDonald’s, iar asta și cu un buget infim, atunci…mai avem de parcurs câteva lecții despre Business, Marketing, Mediu Online și Tehnici Promoționale! Succesul în Online se traduce prin munca firmei în Offline + un buget consistent de promovare online pentru rezultate sporite.
Acestea sunt doar o mică parte din sfaturile pentru a fi vizibili în Google, însă această mică parte contează enorm. Stați la curent cu blogul nostru pentru viitoare sfaturi și idei!